Rawr! it means "I love you" in dinosaur <3

Nu har jag bara en offentlig header tills jag får min system och kan fota bilder till en ny. :D

blubb blubb blubb äjjm a fish :3

anyyyyyyyyyways ... jag har inte så mkt att skriva och jag är otroligt utråkad MEN MEN MEN imorn kommer jag inte vara deeeeeee :D:D:D:D:D för jag ska till korre oh yeah oh yeah oh yeah, Å Å Å hon ska ha tjeeeeej kvällis så då ska vi buuuusa ^^

Tiden går ganska fort fast jag har super duper tuper fuper guper wuper xuper (och alla andra bokstäver i alfabetet) tråkigt...

När jag var liten så trodde jag att ordet "alfabetet" hade ALLA bokstäver i sig, lol. Men det hade den inte -_- (besvikele)

Vill ni se en blid på Isabelle när hon va liten ?:D

Lägger upp det i ett annat inlägg oså sen får ni oxå ett inlägg med ego bilder på mig ...super huh? :)

märkte nyss att jag skrev ganska mkt just nu hihihi ...aja ska försöka se om det finns någon social på sms elr något annat SÅ LÄNGE DEN PERSONEN ÄR SOOCIAL :D


RAAAAAAAAAAAWR <3


well bai then ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0