HEMMA :D

Fast det var jag egentligen igår men hade annat för mig ist för att blogga :3

Iaaaaaaaf är jag hemma o det e bra :D
Lite udda att säga detta men jag har saknat östersunds dåliga väder osv. Jamen vafan det e inte kul att vara i ett hus när det är 545565696416482 grader ute och man kan inte heller gå ut för då dör man av värmen -_-
Så att nu är det bättre, jag e lite udda jag var uppe till kl 5 på morgonen och platta håret (hheheh) 
Och jag tänkte aldrig på att blogga, lol. 
Men under tiden jag var borta så köpte jag lite(host) saker, tappade min kamera i stranden (i fuckin vattnet) så den e död x.x, jag haaaaaar ...färgat håret oxå jag ville att det skulle bli lite ljusbrunt men nejnej det blev brunt men när man har ljus så är det lite rödbrunt (YY) jag vet inte om jag ska färga det igen så det blir ljusbrunt elr om jag ska låta det vara...HM

Jag lägger upp några bilder jag tog innan min kamera dog i ett annat inlägg, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0